رسانه ابزاری است که برای اطلاع رسانی ، تفریح و سرگرمی، آگاهی و دانستن اخبار ، ارتباطات اجتماعی و همچنین برای نمایش و تعریف هویت شخصی و مقایسه خود با دیگران استفاده میشود. تلویزین، رادیو، کتاب، روزنامه، سینما، شبکههای اجتماعی…کلیک کنیدرسانه چیست؟
ارائه محتوا برای هر پلتفرمی به نوعی متفاوت میتواند باشد. شیوه ارائه مطلب در کنفرانسها با شبکههای اجتماعی متفاوت است. اما همه ارائه ها از اصولی مشخص برخوردارند. به طور مثال اندازه و رنگ قلم و تعداد کلمات در اسلایدها…کلیک کنیدشیوه ارائه صحیح چگونه است؟
تولید محتوا فعالیتی است که هم سودآور است و هم میتواند از ارزش اجتماعی برخوردار باشد. سود آوری تولید محتوا به عوامل مختلفی اعم از کیفیت محتوا و نوع دنبال کنندگان و شبکه ارتباطی تولیدکننده محتوا بستگی دارد. برای تولید محتوا…کلیک کنیدتولید محتوا چطور انجام میشود؟
ارتباطات در کره خاکی بین انسان ها از زمان بسیار دور امری واجب جهت رفع نیازهای مختلف بوده است. دنبال کنندگان در شبکههای اجتماعی به بهبود ارتباطات شخصی در جهت شتابدهی به برنامههای رسیدن به هدف کمک میکنند. این هدف…کلیک کنیددنبال کنندگان چه سودی دارند؟
هر شبکهای برای شکل گیری نیاز به اعضایی دارد تا با هم مرتبط گردند. در هر شبکه با داشتن ارتباطاتی پیرامون یک هدف خاص شکل میگیرد که هویت شبکه را میسازد. شبکه عنصری مهم در منتشر کردن اطلاعات است. و…کلیک کنیدشبکه چطور شکل میگیرد؟
هرگونه رفتار در جهت تولید و یا اقدام در جهت ارائه راهکار یا امکان جدید به محصول یا خدماتی که از قبل ارائه شده است را ارزش آفرینی میگویند. به طور مثال اگر شخصی فروشنده محصولی باشد و شما برای…کلیک کنیدارزش آفرینی یعنی چه؟